آشنایی با کاربردهای راه انداز نرم

همانطور که از نامش پیداست، نقش اصلی راه انداز نرم آن است که در فرآیند استارت موتور بتواند نقش تسهیل گر داشته باشد. به طوری که شدت استارت به طوری نباشد که باعث آسیب رساندن به بخش های مختلف سیستم اعم از مکانیکی و الکتریکی گردد. اما این محصول دارای تنوع است که می توانید در نوشته “انواع سافت استارتر” با این تنوع آشنا گردید.

رفع مشکلات با استفاده از راه انداز نرم

در این بخش قصد داریم به این مسئله بپردازیم که استفاده از این محصول می تواند چه کمکی به ما در رفع اشکالاتی که ممکن است پیش آید، داشته باشد. در ادامه به چند مورد از این دست اشاره می نماییم.

  1. گاهی ممکن است مشکلی در سیستم وجود داشته باشد ولی توسط کاربر به عنوان یک مشکل شناخته نشود.
  2. این مسئله سبب می شود که کارکرد اشکال دار سیستم به عنوان عملکرد طبیعی در نظر گرفته شود و یا به عنوان یک مسئله محافظتی لحاظ شود.

آشنایی با کاربردهای راه انداز نرمبنابراین باید بتوانیم راه حل هایی برای مشکلات به وجود آمده در راه انداز نرم را برای سیستم هایی که در ابتدا بر روی آن ها این ابزار نصب شده است و سیستم هایی که بعدا و برای بهبود کارکرد به آن ها اضافه شده است، تشخیص دهیم. برای آشنایی با نحوه سافت استارتر بر روی دستگاه هایی که قبلا بدون این وسیله کار می کرده اند، می توانید به مقاله “اضافه سازی راه انداز نرم بر روی موتورهای موجود با بارهای اینرسی بالا” مراجعه نمایید. همچنین مطالعه صفحه راه انداز نرم لیان الکتریک می تواند در آشنایی بیشتر به شما کمک نماید. [call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85/” button_title=”راه انداز نرم لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

معمولا مشکلاتی را که می تواند در استفاده از سافت استارتر برای سیستم به وجود آید، می توان به چند دسته تقسیم کرد که این دسته بندی به ما کمک می کند که بتوانیم در فرآیند تعمیر سافت استارتر عملکرد بهتری داشته باشیم. این مشکلات عبارتند از:

  1. مشکلات مکانیکی
  2. مسکلات مربوط به موتور
  3. تجهیزات راه اندازی
  4. جریان هجومی
  5. محصولات شکننده

برای آشنایی با نحوه بر طرف نمودن هر یک از این اشکالات می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید. [button title=”تماس یا ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *