اشکال کمبود قدرت (Power loss) و تعمیر سافت استارتر

کارشناسان ما در لیان الکتریک در این راستا تلاش می کنند که کاربران گرامی را با انواع و اقسام اشکالاتی که ممکن است در حین استفاده از راه انداز نرم با آن مواجه شوند، آشنا سازند و همچنین بهترین شیوه تعمیر سافت استارتر و مواجهه با هر کدام از ایرادات را در اختیار مخاطبان عزیز قرار دهند. برای آنکه در این راستا بیشتر در جریان قرار بگیرید، می توانید به صفحه “تعمیرات درایو و سافت استارتر” مراجعه نمایید.

تعمیر سافت استارتر هنگام کاهش قدرت

شما هنگامی با چنین خطایی مواجه می شوید که راه انداز نرم، هنگامی که دستور شروع و استارت به آن داده می شود، جریان کافی را از خط تغذیه اصلی و یا فازهای بیشتر دریافت نمی کند. برای تعمیر سافت استارتر در این مورد باید اقداماتی صورت پذیرد؛ از جمله:

  1. بررسی کنید که هنگامی که دستور استارت داده می شود، کنتاکتور اصلی بسته باشد.
  2. بررسی کنید که کانتکتور اصلی تا زمانی که فرآیند راه اندازی در جریان است تا موتور به سرعت نامی خود دست یابد، همچنان بسته باقی بماند.
  3. اگر در موارد بالا مشکلی را نیافتید، شما می توانید برای تعمیر سافت استارتر در این هنگام راه انداز نرم را با یک موتور کوچک تست کنید. در این صورت، راه انداز نرم باید 2 درصد از حداقل تنظیمات FLC را در هر فاز بکشد.

اشکال کمبود قدرت (Power loss) و تعمیر سافت استارترFLC مخفف Full Load Current است که به معنای اندازه جریانی است که موتور هنگام بار کامل نیاز دارد. در صورتی که طی فرآیندهای بالا نتوانست شما را در این زمینه به حل مشکل واصل نماید، می توانید جهت تعمیر سافت استارتر خود با کارشناسان و متتخصصان کارآزموده ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

[button title=”ارتباط با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

همچنین شما می توانید جهت آشنا شدن بیشتر با جزئیات این اشکال به کتاب “هندبوک راه انداز نرم ABB” مراجعه نمایید که در آن اطلاعاتی جامع راجع به مشکلاتی از این دست ارائه شده است. همچنین بهتر است برای آگاهی بیشتر در زمینه نحوه عیب یابی و اصلاح این محصول به صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””] [/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *