تابلو برق دیواری چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با استفاده از تابلو برق های لیان الکتریک که سابقه و تجربه ای طولانی در عرضه تجهیزات برقی و الکترومکانیکی دارد، شما می توانید از تجهیزات، فرآیندهای الکتریکی و همچنین انسان ها محافظت کنید. در مورد اینکه چه مخاطراتی ممکن است در صورت استاندارد نبودن تابلو برق افراد و وسایل برقی را با تهدید مواجه کند به مقاله “محافظت در برابر خطرات و مقاومت تابلو برق” مراجعه نمایید.

انطباق تابلو برق با نیازهای مختلف

با توجه به اینکه این محصول می تواند در موقعیت های مختلف و با اهداف متفاوتی به کار گرفته شود، باید بتوان گونه های مختلفی از آن تولید نمود که هر نوعی دارای انطباق با کاربرد مورد نظر باشد. تمام تابلو برق ها و سایر محصولات لیان الکتریک دارای بالاترین استانداردها می باشند و همچنین محصولات ما از خدمات پس از فروش بهره مند هستند. بنابراین هر گونه مشکلی که احیانا می تواند پس از خرید تابلو برق برای آن پیش آید، برای رفع آن می توانید به کمک متخصصان ما در لیان الکتریک اعتماد کنید.

تابلو برق دیواری چیست؟تابلو برق های لیان الکتریک می تواند ایمنی و محافظتی قابل اعتماد را برای کنترل های الکتریکی و سیستم های برقی دارای ماموریت های حساس فراهم آورد. به همین جهت در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

  1. کاربردهای صنعتی
  2. انتقال داده
  3. سازه های تجاری
  4. کاربردهای دولتی و غیره

شما می توانید با توجه به تنوع نمونه های موجود و همچنین گستردگی شبکه توزیع لیان الکتریک به راحتی به محصول مورد نیاز خود دست پیدا کنید. ما در ارائه و عرضه تابلو برق ها و سایر محصولات همواره بالاترین سطح استانداردهای کیفی جهانی را مورد ملاحظه قرار می دهیم. محصولات ارائه شده توسط لیان الکتریک در آزمایشگاه ها مورد تست های مختلفی قرار می گیرند تا این اطمینان حاصل شود که آن ها می توانند سختگیرانه ترین و دقیق ترین استانداردها و معیارها را برآورده سازند.

تابلو برق دیواری (Wall-Mount Enclosures)

تابلو برق دیواری (Wall-Mount Enclosures)یکی از انواع محفظه های الکتریکی، نوعی از آن است که بر روی دیوار نصب می شود. این محصول دارای چند ویژگی است که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم؛

  1. استفاده از این نوع تابلو برق باعث می شود که دسترسی ساده تری به تجهیزات درونی محفظه برای افراد فراهم شود.
  2. طراحی این مدل بسیار جذاب و زیبا است به همین دلیل می تواند از وجه زیبایی شناختی نیز نصب آن بر روی دیوار در تناسب با دیگر عناصر محیطی باشد.
  3. شکل و کاربرد آن ها نیز مورد توجه خاص طراحان قرار دارد.
  4. ماندگاری و طول عمر بالا نیز از جمله ویژگی های این نوع از محفظه های الکتریکی می باشد.
  5. سطح صاف و براق از خصایص طراحی این محصول است.
  6. مواد سازنده این قطعه فولاد نرم، فولاد ضد زنگ و فایبر گلاس می باشد.
  7. طراحی این محصول به شکل های مختلفی می تواند صورت گیرد. از جمله شکل یک در، در پنجره ای و غیره که می توانید با توجه به دلخواه خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته قبل از انتخاب محصول مورد نظر بهتر است که با متخصصان و کارشناسان ما در لیان الکتریک مشورت نمایید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

برای آشنایی با دیگر خصوصیات این محصول شما می توانید به صفحه تابلو برق های لیان الکتریک نیز مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلو برق لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *