تابلو برق فشار ضعیف چه انواعی دارد؟

تابلو برق را بر اساس فاکتورهای معینی و طبق آنچه که در نوشته “چگونه تابلو برق بر اساس سطح ولتاژ تقسیم بندی می شود؟” بیان شد، به دو نوع تقسیم می کنند.

  1. فشار ضعیف یا LV
  2. فشار متوسط یا MV

انواع تابلو برق فشار ضعیف

در نوشته قبلی هم بیان شد که هر کدام از انواع این تابلوها، خود دارای تنوع هستند و در این نوشته قصد داریم در مورد نوع فشار ضعیف آن گفتگو کنیم. تقسیم بندی که در ادامه ارائه می شود بر اساس کاربرد تابلو برق ها می باشد که عبارتند از:

  1. فرمان موتوری
  2. توزیع صنعتی
  3. بانک خازنی
  4. توزیع مسکونی
  5. مارشالینگ

این ها دسته بندی کلی انواع محفظه های برق فشار ضعیف است که در مقاله های قبلی توضیحاتی دیگر راجع به آن ها ارائه کردیم. اما در این نوشته نکته دیگری را نیز مد نظر قرار خواهیم داد و آن تابلو برق برای توزیع مسکونی می باشد که البته می توان گفت پرکاربرد ترین انواع آن است که روزانه ممکن است بسیاری از شما با آن مواجه گردید.

تابلو برق فشار ضعیف چه انواعی دارد؟

اما جالب آن است که خود محفظه برق برای مصارف مسکونی فقط یک نوع نیست بلکه به جهت کاربردهای مختلف، سه نوع تابلوهای مسکونی وجود دارد که در این نوشته به طور کلی آن ها را به شما معرفی کرده و اطلاعات بیشتر و جزئی تر را سعی می کنیم در طی مقالات آتی خدمت شما ارائه نماییم. هر چند می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب ما در لیان الکتریک به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

انواع تابلو برق درون ساختان

  1. تقسیم واحد یا جعبه فیوز که می تواند درون هر آپارتمان یا واحد مسکونی نیز قرار داده شود.
  2. تابلوی مشاعات که به آن تابلوی عمومی نیز گفته می شود.
  3. تابلوی کنتور که در واقع در یک ساختمان تابلوی اصلی همین تابلو می باشد.

برای آنکه نگاهی به همه انواع این محصول داشته باشید بهتر است که صفحه تابلو برق لیان الکتریک را مشاهده نمایید و به این ترتیب دیدی کامل نسبت به تنوع این محصول به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *