ویژگی های تابلو برق ماژولار

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1633674419241{margin: 0px !important;padding: 12px !important;background-color: #e8e8e8 !important;border: 2px initial #262626 !important;border-radius: 10px !important;}”]

دو ویژگی عمده تابلو برق ماژولار از قرار زیر می باشد: الف) مقاومت بهینه در برابر عوامل تخریب کننده ب) انعطاف پذیری قابل قبول که می تواند باعث شود در طرح های مختلف قابل ارائه باشد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

سعی کارشناسان ما در لیان الکتریک آن است که بتوانند آشنایی جامعی نسبت به انواع تجهیزات الکتریکی محافظتی و ساختار و ساختمان آن ها برای خوانندگان گرامی فراهم آورند تا به این ترتیب سبب شوند که آن ها بتوانند انتخاب بهتری در خرید خود و نحوه استفاده از این وسایل داشته باشند. به همین منظور در مقاله “تجهیزات اصلی تابلو برق فشار قوی” شما را با ساختمان یکی از انواع تابلو برق ها آشنا نمودیم.

ویژگی های تابلو برق ماژولار

تابلو برق ها بر اساس ساختارشان دارای انواع مختلفی هستند. به عنوان مثال در نوشته “تابلو برق های اتصال (Junction Boxes) چیست؟” با یکی از انواع این محصول آشنا شدید. نوع ماژولار که موضوع این مقاله است به محفظه الکتریکی گفته می شود که از اتصال قطعات مجزا به یکدیگر ساخته می شود و شما می توانید نمونه ای از آن را در تصویر مشاهده نمایید.

دو ویژگی عمده این محصول از قرار زیر می باشد:

  1. مقاومت بهینه در برابر عوامل تخریب کننده
  2. انعطاف پذیری قابل قبول که می تواند باعث شود در طرح های مختلف قابل ارائه باشد.

کارکرد تابلو برق ماژولار

این محصول را می توانید در بخش ها و سازه های مختلف برای محافظت از وسایل و تجهیزات برق و الکترونیکی به کار بگیرید ولی در اینجا به سه کاربرد اصلی آن اشاره می کنیم که عبارت است از:

  1. کاربرد صنعتی
  2. به کار گیری در شبکه های محلی
  3. به کار گیری در مخابرات و شبکه های راه دور

قابلیت های گسترده تر و قوی تر تابلو برق نسبت به سایر محفظه های الکتریکی اثبات شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند بارهای بیشتری نسبت به دیگر محفظه ها تحمل کنند و همچنین نسبت به مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت و آزاردهنده در کاربردهای صنعتی نیز مقاوم هستند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تابلو برق آن است که استفاده و به کار گیری آن ساده تر است و به راحتی شما می توانید اجزای یک تابلو برق را در محل مورد نظر خود از هم باز کرده و دوباره ببندید و جابجا نمایید. این محصول به دلیل آنکه مرکب از اجزای مستقل است در طراحی دست طراحان را بازتر گذاشته است و بنابراین شاهد خلاقیت و نواوری زیادی، بسته به نوع مصرف در این محصول هستیم. در این رابطه می توانید با طراحان ما در لیان الکتریک مشورت نمایید.[button title=”مشورت با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

علاوه بر خلاقیت، ارزش و کیفیت نیز در تابلو برق های ماژولار نسبت به نمونه های رقیب بالاتر است. اضافه کنید به این مطالب آن که این محصول دارای یک پانل زیرین است که می تواند وزن زیادی را تحکل کند و مخصوص قرار دادن تجهیزات سنگین تر می باشد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود که لوازم الکترونیکی سنگین تر را در کابینت های کوچکتر قرار دهید و به این ترتیب فضای بیشتری را از کف محوطه خود صرفه جویی نمایید.

ویژگی های تابلو برق ماژولارشما می توانید همچنین در صفحه “کاربرد خانگی تابلو برق ماژولار” با کاربردهای دیگر این محصول آشنا شوید. ضمن آنکه در مناطق لرزه خیز نیز می توان با خیال راحت از این محصول بهره برد. برای آشنایی با دیگر انواع این محصول و مقایسه کیفیت آن ها می توانید به صفحه تابلو های برق لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلو های برق لیان الکتریک ” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *