فواید تجهیزات جانبی برای تابلو برق

برای انتخاب تابلو برقی که بتواند نیازهای شما را نسبت به داشتن یک محفظه مطمئن برای حفظ و نگهداری تجهیزات الکترونیکی کنترلی و بوردهای مدار و غیره برآورده کند، نیازمند یک بررسی جامع و اصولی می باشید. در مقاله “اطلاعات لازم برای گزینش صحیح تابلو برق” به برخی از پارامترهای ضروری که شما باید در انتخاب این محصول مد نظر قرار دهید، اشاره نمودیم.

فواید تجهیزات جانبی برای تابلو برق

در این بخش به برخی از تجهیزات جانبی اشاره خواهیم نمود که استفاده از آن ها می تواند بهره وری شما از تابلو برق را ارتقا دهد. استفاده از چنین محصولاتی می تواند فواید زیر را در بر داشته باشد:

  1. به راحتی و به سرعت می توانید محفظه الکترونیکی را متناسب با نیازهای شخصی خود هماهنگ سازید.
  2. ارتباط کاربر با محفظه الکترونیکی را تسهیل نمایید.
  3. این تجهیزات جانبی به راحتی قابل نصب هستند.
  4. استفاده از این ادوات سطح ایمنی الکتریکی را افزایش می دهد.

در صورتی که برای محفظه الکتریکی خود نیازمند به استفاده از تجهیزات جانبی هستید می توانید در تماس با مشاوران ما در لیان الکتریک در اسرع وقت، این تجهیزات را به دست آورده و از آن ها بهره مند شوید.

[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

تجهیزات جانبی (accessories) تابلو برقانواع تجهیزات جانبی مورد استفاده در تابلو برق

  1. پایه ها که شامل براکت ها، ریل ها، بست ها، تکیه گاه ها و ساپورت ها و نبشی های قفسه می شود.
  2. تجهیزات مربوط به در محفظه الکتریکی مانند کیت های واشر جایگزین و یا دست گیره های پاورگلاید که نوعی خاص از دست گیره مخصوص باز کردن درب محافظ الکتریکی می باشد.
  3. کیت های نوری که برای روشن کردن فضای داخل تابلو برق می توان از آن استفاده کرد.
  4. قفسه های تاشو
  5. اجزای ایمنی برقی

ساب پنل ها (Sub-Panels)

از جمله تجهیزات جانبی مورد استفاده در محفظه های الکتریکی هستند که در سایزهای بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند. همچنین این محصول دارای جنس های مختلفی است که برای نصب تجهیزات الکتریکی درون انواع مختلف تابلو برق ها می توان از آن ها استفاده کرد. این تابلو برق ها می توانند از نوع دیواری، ایستاده بر روی کف، باکس های اتصالی و غیره باشند.

دستگیره ها و قفل ها

یکی دیگر از تجهیزات جانبی مهم برای محفظه های الکتریکی می باشند که دارای گزینه های مختلفی در روش قفل کردن و بستن درهای تابلو برق می باشد. در واقع طراحی های مختلفی برای نحوه قفل شدن دستگیره ها و درب ها در نظر گرفته شده است که با طراحی های مختلف آن می توانید در صفحه “نصب و قفل درب های صنعتی” آشنا گردید.

فواید تجهیزات جانبی برای تابلو برقلوازم روشنایی

این محصول، یکی دیگر از لوازم جانبی است که می توانید برای تابلو برق خود تهیه نمایید که گزینه های مختلف نورپردازی برای روشن کردن تجهیزات داخل محفظه الکتریکی را در اختیار شما قرار می دهد. این کیت های نوری بسیار سریع و ساده قابل نصب هستند و در عین حال عملکردی عالی با حداقل مصرف برق را به شما ارائه خواهند داد.

در صورتی که نیاز به یکی از انواع این لوازم جانبی دارید و یا نیازمند به انتخاب یک محفظه الکتریکی متناسب با فضای مورد نظر خود هستید، می توانید با مراجعه به صفحه تابلو برق لیان الکتریک با گزینه های متعددی که در اختیار شماست، آشنا گردید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلو برق لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *