تعمیر درایو و چگونگی پیشگیری از خرابی VFD

در مورد اهمیت جایگاه درایو در کاربرد موتورهای الکتریکی کافی است مقاله “اهمیت فرآیند تعمیر درایو” را مطالعه نمایید و به این نکته توجه نمایید که بیش از 50 درصد مصرف انرژی الکتریکی در کشوری مانند ایالات متحده صرف تامین انرژی موتورهای الکتریکی می شود که می توان جهت بهبود راندمان کاری آن ها از درایو کنترل دور بهره برد.

پیشگیری از خرابی، گامی مهم برای تعمیر درایو

تیم تخصصی لیان الکتریک کاملا به اهمیت و جایگاه درایو کنترل دور برای سیستم ها آشناست و به همین جهت شیوه های نگهداری پیشگیرانه را خدمت مشتریان خود عرضه می نماید. خدمات پیشگیرانه و تعمیر درایو لیان الکتریک شامل مراحل زیر می شود:

  1. بازرسی و چکاپ کامل بصری اینورتر
  2. تمیز کردن دستگاه به وسیله هوای فشرده خشک
  3. بررسی اتصالات دستگاه برای مطمئن شدن از برقراری گشتاور صحیح
  4. جایگزینی و تعویض قطعات و اجزائی که خراب شده و یا در معرض خرابی قرار دارند.

تعمیر درایو و چگونگی پیشگیری از خرابی VFDتیم تعمیر درایو لیان الکتریک به شما توصیه می کند که این فرآیند بازرسی کامل را برای اینورتر سیستم خود لااقل سالی یک بار انجام دهید تا به این ترتیب کارکرد سالم و ملایم درایو شما و همچنین طول عمر آن تضمین گردد. توصیه می شود در این زمینه مطالعه مقاله “خدمات تعمیرات درایوهای الکتریکی” را از دست ندهید.

تیم حرفه ای لیان الکتریک همچنین می تواند از طریق آنلاین سفارش هایی را درباره بهترین شیوه های نگهداری و مراقبت از اینورتر و همچنین راه حل هایی برای انجام تعمیر درایو در اختیار شما قرار دهد. برای این کار لازم است که شما با متخصصان و کارشناسان ما در لیان الکتریک ارتباط برقرار نموده و مشکل مربوطه خود را با ما در میان بگذارید.

[button title=”مشورت با متخصصان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

از جمله اهداف لیان الکتریک ویرا در ارائه خدمات در زمینه تجهیزات اتوماسیون و کنترلی، افزایش سرعت، دسترسی ساده تر و کارآیی بالای خدمات تعمیر درایو و همچنین ورود به دنیای ارائه دهندگان خدمات آنلاین می باشد. برای آشنایی با راهبردهای مورد نظر می توانید به صفحه تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *