خدمات تعمیر درایو موثر و پر بازده

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1636226905124{margin: 0px !important;padding: 12px !important;background-color: #ededed !important;border: 2px initial #353535 !important;border-radius: 10px !important;}”]

کارشناسان ما شما را از صرف هزینه های دوباره بی نیاز می کنند و با یک چکاپ کامل سایر مشکلات احتمالی اینورتر را پیدا کرده و رفع می نمایند. به همین دلیل سرویس تعمیر درایو ما تا مدت زمان زیادی خیال شما را بابت کارکرد سیستم اتوماسیون خود راحت می کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

درایو کنترل دور علاوه بر فراهم کردن یک راه اندازی ملایم و به دور از آسیب برای موتورهای الکتریکی، سرعت آن ها را در حین کارکرد، با بار وارده بر آن ها متناسب می سازد و به این ترتیب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و ارتقای بهره وری موتور می گردد. پس در صورت خرابی، تعمیر درایو باید اولویت استفاده کنندگان از سیستم های الکترومکانیکی باشد. در این رابطه توضیحاتی در مقاله “اهمیت فرآیند تعمیر درایو” ارائه گردید.

بازدهی تعمیر درایو

تیم متخصص لیان الکتریک خدمات تعمیر درایو را با مناسب ترین هزینه در اختیار هموطنان و مشتریان عزیز قرار می دهد. اما پایین بودن هزینه های دریافتی خلل و نقصانی در خدماتی که در زمینه تعمیرات اینورتر ارائه می شود، وارد نمی سازد. کارشناسان ما به شما اطمینان خواهند داد که با انجام سرویس کامل تعمیر درایو، عملکرد درایو کنترل دور شما به خوبی یک دستگاه کاملا نو و جدید خواهد بود.

خدمات تعمیر درایو موثر و پر بازدهاما لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر درایو توسط تیم تکنسین لیان الکتریک در سه زمینه خواهد بود:

  1. عیب یابی و بر طرف نمودن مشکل به وجود آمده در اینورتر و به کار انداختن دوباره آن
  2. بررسی کامل سیستم اتوماسیون به منظور یافتن دیگر قطعاتی که در معرض خرابی قرار دارند و ممکن است به زودی نیاز به تعمیر پیدا کنند و تعویض و تعمیر آن ها.
  3. تست کردن تمامی اجزای اینورتر به منظور هماهنک سازی و همگام سازی آن ها با استانداردهای ارائه شده توسط شرکت های تولید کننده قطعات. این تست ها بر اساس روش تست های استاندارد صورت خواهد پذیرفت.

به این ترتیب کارشناسان ما شما را از صرف هزینه های دوباره بی نیاز می کنند و با یک چکاپ کامل سایر مشکلات احتمالی اینورتر را پیدا کرده و رفع می نمایند. به همین دلیل سرویس تعمیر درایو ما تا مدت زمان زیادی خیال شما را بابت کارکرد سیستم اتوماسیون خود راحت می کند. به خصوص آنکه پس از انجام تعمیر درایو، دستگاه را پیش از نصب بر روی موتور الکتریکی و بعد از نصب بر روی آن، آزمایش کرده تا از صحت عملکرد آن مطمئن شویم.

بنابراین نگاه شما به خدمات تعمیر درایو لیان الکتریک باید مانند نگاه به پزشکی باشد که یک معاینه کامل و چکاپ سرتاسری انجام داده و تشخیص های لازم و ضروری را انجام می دهد تا به این ترتیب شما را نسبت به اطلاعات کامل در مورد نقص های فعلی و اختلالاتی که ممکن است در آینده پیش آید، مطلع سازد. آشنایی با جزئیات این فرآیند را می توانید در صفحه تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک دنبال نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

تعمیر درایو برای چه برندهاییتعمیر درایو برای چه برندهایی انجام می شود؟

خدمات تعمیر درایو لیان الکتریک مختص به برند خاصی نیست و ما می توانید از اینورترهایی با برندهای مختلف در انجام تعمیرات پشتیبانی کنیم. در ادامه به مواردی از آن ها به عنوان نمونه اشاره می شود:

  1. اینورتر ABB
  2. اینورتر Siemens
  3. اینورتر VACON
  4. اینورتر INVERTEK
  5. اینورتر SCHNEIDER

برای آشنایی با نحوه انجام این خدمات می توانید به مقاله “خدمات تعمیرات اینورتر” نیز مراجعه نمایید. هر چند به شما پیشنهاد می شود که در صورت مواجه شدن با مشکلی در رابطه با اینورتر خود حتما با متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

[button title=”تماس با متخصصان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *