در چه مواقعی به تعمیر اینورتر نیاز داریم؟

به علت کاربرد مهمی که این دستگاه در افزایش بازدهی موتورهای الکتریکی و کاهش آسیب های وارده به آن دارد، در صورت مواجه شدن با عیب و نقص، نیاز فوری به انجام تعمیر اینورتر خواهید داشت. در مقاله “فواید تعمیر اینورتر در یک نگاه” به مزیت های انجام یک سرویس و تعمیرات کامل و به موقع اشاره کردیم.

علل نیاز به تعمیر اینورتر

در واقع در این بخش قصد داریم به این بپردازیم که چه عواملی معمولا باعث به وجود آمدن اختلاف و اشکال در کارکرد درایو می شود که ما را مجبور به انجام عملیات تعمیر اینورتر خواهد کرد. درایو ها به دلایلی چند می توانند دچار مشکل شوند که این دلایل از قرار زیر هستند:

  1. آسیب های داخلی که می تواند منجر به خستگی قطعات و اجزا شود.
  2. رعد و برق و افزایش ولتاژهای ناگهانی نیز می تواند موجب آسیب رسانی به سیستم ها گردد.

البته در صورتی که شما دستگاه خود را از لیان الکتریک ویرا تهیه نموده باشید، در صورتی که خرابی هایی همچون نمونه های بالا رخ دهد، می توانید برای انجام تعمیر اینورتر روی گارانتی محصول خود حساب باز کنید.

در چه مواقعی به تعمیر اینورتر نیاز داریم؟چه اطلاعاتی برای تعمیر اینورتر ضروری است؟

برای انجام تعمیرات درایو لازم است چند مورد را حتما به تکنسین هایی که جهت انجام تعمیرات با آن ها تماس می گیرید، اطلاع دهید؛

  1. نام شرکت سازنده
  2. نوع درایو
  3. شماره سریال محصول

همه این اطلاعات را می توانید در صفحه شناسنامه که بر روی دستگاه نصب می شود، پیدا نمایید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با فرآیند انجام تعمیرات درایو می توانید به مقاله “مزیت های انجام تعمیر درایو” مراجعه نمایید. همچنین مراجعه به صفحه تعمیرات اینورتر لیان الکتریک می تواند با شیوه های مختلف اجرای این عملیات شما را آشنا سازد.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات اینورتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

در آخر به شما توصیه می شود که هر گونه سوال و مشکلی در این رابطه را در اسرع وقت با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در لیان الکتریک مطرح نمایید تا بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار دهند.

[button title=”ارتباط با متخصصان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *