شخصی سازی تابلو برق ماژولار

در این قسمت می خواهیم به مولفه ها و بخش های سازنده تابلو برق ماژولار بپردازیم. همه انواع محفظه های الکتریکی باید دارای دو شاخصه باشند:

  1. بتوانند ایمنی تجهیزات را به طور کامل برای ما فراهم آورند که در نوشته “ایمنی در تابلو برق” درباره این موضوع به تفصیل سخن گفتیم.
  2. باید بتوانند انواع بردهای مدار و تجهیزات و کلیدها را در خود جای دهد. در مقاله “انواع کلیدهای موجود در تابلو برق را توضیح دهید.(LV,HV)” با کلیدهای داخل محفظه الکتریکی آشنا شدیم.

پکیج ها، قاب ها و بوازم جانبی تابلو برق

اگر شما پلتفورم ماژولار تابلو برق را مانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید، تهیه نمایید، به این معنا است که یک پکیج صنعتی از پیش ساخته شده و پیکربندی شده و آماده به استفاده را سفارش داده اید. قابلیت این محصول آن است که می تواند قطعات آن در اندازه های متفاوت دلخواه ساخته شده و سپس در محل مورد استفاده با هم به سادگی مونتاژ شوند.

شخصی سازی تابلو برق ماژولاربنابراین می توان تابلو برق ماژولار را طبق سفارش مشتری ساخت و آماده تحویل نمود. در صورتی که می خواهید محفظه الکتریکی مورد نظر شما شکل و پیکر بندی خاص و مد نظر خودتان را داشته باشید، پیشنهاد می کنید با متخصصان ما در هنزا در این رابطه تماس گرفته و محفظه الکتریکی ماژولار مورد نظر خود را سفارش دهید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

چند ویژگی تابلوهای برق ماژولار

  1. پرقدرت است.
  2. به سرعت قابل ساخت و مونتاژ کردن است
  3. به سادگی می توانید اجزای آن را از یکدیگر باز و یا به یکدیگر متصل نمایید.
  4. طول عمر و ماندگاری قابل توجهی دارد.
  5. نصب آن راحت است.
  6. می تواند طبق سفارش و طرح مورد نظر مشتری ساخته شود و به اصطلاح شخصی سازی (customize) گردد.

می توانید در صفحه تابلوهای برق لیان الکتریک با دیگر انواع این محصول و همچنین با ویژگی ها و مزیت های آن ها نیز آشنا شوید تا بتوانید با آشنایی جامعی دست به انتخاب بزنید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلوهای برق لیان الکتریک ” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *