ویژگی های تابلو برق ایستاده ساخته شده از فولاد ضد زنگ

در مقاله “تابلو برق ایستاده آزاد (Free-Stand Enclosures) چیست؟” با یکی از انواع محفظه های الکتریکی، یعنی نوع ایستاده آن آشنا شدیم. سپس گفته شد که این محصول می تواند با استفاده از متریال مختلفی ساخته شود. در نوشته “خصوصیات تابلو برق ایستاده فایبر گلاس” به استفاده از یکی از این مواد یعنی فایبر گلاس در ساخت محفظه های الکتریکی پرداختیم. در اینجا قصد داریم درباره مزیت های تابلو برق ایستاده ساخته شده از فولاد ضد زنگ بپردازیم. برای راهنمایی بیشتر بهتر است با متخصصان لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

تابلو برق ایستاده از جنس فولاد ضد زنگ

تابلو برقی که از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شود، حفاظت پیشرفته صنعتی را برای سیستم هایی که شامل اجزای بزرگ یا پیچیده هستند که در محیط های بسیار خورنده و با شرایط سخت به کار گرفته می شوند، فراهم می نماید. از جمله ویژگی های این محصول عبارت است از:

  1. این متریال به گونه ای طراحی می شوند که به خوبی می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. مانند کاربرد در صنایع مواد غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی، صنایع نفت و گاز و غیره. آلودگی های شیمیایی موجود در این محیط ها نمی تواند آسیبی به این محفظه ها وارد نماید.
  2. مزیت دیگری که این محصول دارد این است که می توان آن را در پیکر بندی و انواع مختلفی تولید کرد. به همین جهت دایره وسیعی برای انتخاب در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  3. نکته سوم آن که این متریال قابلیت آن را دارد که با توجه به مورد استفاده به صورت شخصی و بر اساس نیازها، طراحی و ساخته شود.
  4. تابلو برق ساخته شده از فولاد ضد زنگ را هم می توان در محیط های داخلی و هم می توان در محیط های بیرونی که در معرض باد و باران است مورد استفاده قرار داد. به جهت آنکه این محصول در برابر آب و مواد شیمیایی مقاوم است.

برای آشنایی با دیگر مزیت های این محصول که می توانید از آن بهره مند شوید می توانید به صفحه تابلوهای برق لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلوهای برق لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””]content here[/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *