پروسه تعمیر درایو چه مقدار طول می کشد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1636226905124{margin: 0px !important;padding: 12px !important;background-color: #ededed !important;border: 2px initial #353535 !important;border-radius: 10px !important;}”]

برخی از عوامل مهم در تعیین مدت زمان تعمیر درایو عبارتند از:

1) نوع خرابی و آسیبی که به اینورتر وارد شده است. 2) میزان سرعت انجام تعمیرات توسط شرکت تعمیر کننده

[/vc_column_text][vc_column_text]

تعمیر درایو برای کسانی که از اینورتر جهت کنترل سرعت الکتروموتور خود استفاده می کنند، امری حیاتی و پر اهمیت است. در نوشته “تعمیر درایو و چگونگی پیشگیری از خرابی VFD” به بخشی از فعالیت هایی که در راستای جلوگیری از معیوب شدن درایو کنترل دور لازم است مورد توجه قرار گیرد، پرداختیم. در این بخش به پرسش هایی دیگر در زمینه تعمیرات اینورتر خواهیم پرداخت.

درایو کنترل دور را برای جابجایی چگونه باید بسته بندی کرد؟

ممکن است برای انجام فرآیند تعمیر درایو مجبور باشید، دستگاه را جدا کرده و منتقل نمایید. در این صورت باید مراحل جابجایی با دقت و احتیاط صورت پذیرد تا از احتمال وارد آمدن آسیب بیشتر به درایو پیشگیری شود. در این رابطه در ابتدا لازم است که توسط یک برقکار حرفه ای، اینورتر از مدار جدا گردد و برای جا به جا نمودن، آن را داخل یک جعبه کارتن یا پالت به درستی بسته بندی نمایید. علاوه بر این، باید در بسته بندی دقت کنید، که اتصالات دستگاه کاملا محافظت شوند، زیرا از حساسیت بالایی برخوردارند.

پروسه تعمیر درایو چه مقدار طول می کشد؟مدت زمان انجام تعمیر درایو

برای اجرای پروسه تعمیر درایو نمی توان به صورت کلی یک زمان مشخص را تعیین نمود. زیرا عوامل مختلفی در تعیین مدت زمان انجام تعمیرات، موثر هستند. حداکثر زمان تعمیرات اینورتر و درایو برای مشکلات مختلف یک هفته است و در برخی موارد خیلی سریع تر می تواند دستگاه به مصرف کننده تحویل داده شود. برخی از عوامل مهم در تعیین مدت زمان تعمیر درایو عبارتند از:

  1. نوع خرابی و آسیبی که به اینورتر وارد شده است.
  2. میزان سرعت انجام تعمیرات توسط شرکت تعمیر کننده

شرکت لیان الکتریک ویرا به دلیل بهره مندی از تیمی حرفه ای، با تجربه و متعهد پیش از انجام تعمیر درایو، با توجه به انجام عیب یابی به مشتریان خود مدت زمان اجرای فرایند تعمیرات را اطلاع می دهد و معمولا در اسرع وقت دستگاه را با بررسی های کامل و انجام تعمیرات و تعویض قطعات معیوب در اختیار استفاده کننده قرار می دهد که این مسئله موجب تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان نگردد.

زیرا استفاده از موتور الکتریکی بدون بهره مندی از اینورتر می تواند هم باعث مصرف انرژی بیشتر دستگاه شود و هم به آن آسیب وارد نماید. برای آشنایی با چگونگی انجام این پروژه می توانید به صفحه تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات درایو و سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

هزینه های تعمیر درایوهزینه های تعمیر درایو

از طرفی هزینه ای که برای انجام تعمیر درایو لازم است پرداخت نمایید، به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. بررسی و چک کردن کامل همه قطعات دستگاه
  2. نوع خرابی و قطعاتی که نیاز به مرمت یا تعویض دارند.
  3. دستمزد تعمیرات دستگاه نیز وابسته به اندازه دستگاه و قدرت آن است.

یکی از مشخصات شرکت لیان الکتریک ویرا آن است که همیشه پس از مشخص نمودن عیب دستگاه و قبل از اقدام برای تصحیح آن، مشتری را در جریان هزینه پروسه مربوطه قرار می دهد و به این ترتیب مشتریان با آگاهی کامل می توان در انجام تعمیر درایو خود تصمیم گیری کنند و هزینه مربوطه را با دیگر گزینه های مد نظر خود مقایسه نمایند.

برای آشنایی بیشتر با جزئیات پارامترهای موثر در تعیین مدت زمان و هزینه تعمیر اینورتر می توانید به صفحه “ویژگی های انجام تعمیر اینورتر” مراجعه کنید و در صورتی که نیاز به تعمیر درایو خود داشتید، بهتر است با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک ارتباط برقرار نمایید.

[button title=”ارتباط با متخصصان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *