راه حل نهایی در صورت عدم موفقیت تعمیر اینورتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1638522644980{margin: 0px !important;padding: 12px !important;border: 2px initial #565656 !important;border-radius: 10px !important;}”]

تیم تعمیر اینورتر لیان الکتریک در وهله اول یک ارزیابی کلی نسبت به محصول انجام داده و گزارشی از خرابی ها و نحوه بر طرف کردن و هزینه های آن را در اختیار مشتری قرار می دهد تا مشتری بتواند با آگاهی کامل گزینه های پیش روی خود را دانسته و انتخاب خود را انجام دهد

[/vc_column_text][vc_column_text]

انجام پروسه تعمیر اینورتر به شما این کمک را می کند، که به جای پرداخت هزینه های مازاد جهت تعویض دستگاه اینورتر خود، بتوانید تنها با تعمیر یا تعویض قطعات معیوب شده، دستگاه را تعمیر کرده و کارآیی اولیه را به آن بازگردانید. این فرآیند بسته به میزان خرابی و همچنین نحوه دسترسی به شرکت تعمیر کننده می تواند مدت زمانی، با توجه به آنچه در نوشته “پروسه تعمیر اینورتر چه مقدار طول می کشد؟” توضیح داده شد، طول بکشد. اما بهره مندی از تیم تخصصی لیان الکتریک می تواند این زمان را برای شما به حداقل برساند.

تعمیر اینورتر برای همه انواع درایو

ممکن است مشتریان گرامی از انواع مختلفی از درایوها برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی خود بهره ببرند و این پرسش برای آن ها مطرح باشد که آیا فرآیند تعمیر اینورتر تنها مخصوص بعضی از انواع این محصول است و یا آنکه این امکان برای همه انواع درایو کنترل دور فراهم است. در پاسخ لازم به ذکر است که سطح تکنولوژی و فناوری به کار رفته در همه انواع درایوها مشابه و همانند است.

آیا همه درایوها قابلیت تعمیر اینورتر دارند؟اگر به نحوه ساخت آن ها دقت کنیم، در می یابیم که همه انواع درایوها از اجزا و قطعات تقریبا مشابهی ساخته و پرداخته می شوند. بنابراین امکانات تعمیر اینورتر را می توان برای همه گونه های این محصول ارائه نمود. پس شما نگرانی از بابت برند محصول خود نداشته باشید و در صورت مواجهه با هر عیب و خرابی می توانید برای انجام تعمیرات، با کارشناسان و تکنسین های ما در لیان الکتریک ارتباط برقرار نمایید.

[button title=”ارتباط با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

راه حل نهایی در صورت عدم موفقیت تعمیر اینورتر

به جهت آنکه تقریبا تمام قطعات و اجزای یک دستگاه درایو کنترل دور قابل تعویض و تعمیر است، به همین جهت امکان بسیار کمی وجود دارد که فرآیند تعمیر اینورتر با موفقیت مواجه نشود. اما در صورتی که تعویض قطعات معیوب نتوانست دستگاه شما را به کارکرد موفق اولیه خود برگرداند، در این مرحله کارشناسان ما به شما توصیه می کنند، که دستگاه خود را با یک نمونه جدید این محصول جایگزین نمایید.

تعمیر اینورتر برای همه انواع درایوخدمات ارائه شده جهت تعمیر اینورتر از سوی لیان الکتریک

اگر شما برای خرید و یا تعمیر محصولات کنترلی و اتوماسیون خود از لیان الکتریک، بهره مند باشید، مزایای متعددی نصیب شما خواهد شد. این مزایا در زمینه های مختلفی هستند، که عبارتند از:

  1. حمل و نقل: تیم تعمیرات ما می تواند برای جابجایی دستگاه شما، در هر نقطه ای که شما آدرس بفرستید، در زمانی که برای شما مناسب است، حاضر شود و اگر نیاز باشد، دستگاه مربوطه را برای تعمیر به محل شرکت منتقل نماید.
  2. ارزیابی های لازم: تیم تعمیر اینورتر لیان الکتریک در وهله اول یک ارزیابی کلی نسبت به محصول انجام داده و گزارشی از خرابی ها و نحوه بر طرف کردن و هزینه های آن را در اختیار مشتری قرار می دهد تا مشتری بتواند با آگاهی کامل گزینه های پیش روی خود را دانسته و انتخاب خود را انجام دهد.
  3. تعمیرات انواع برندها: همانطور که گفته شد، تیم لیان الکتریک دستگاه شما را فارغ از برند و شرکت تولید کننده آن، تعمیر خواهد نمود.

خدمات ارائه شده جهت تعمیر اینورتر از سوی لیان الکتریکسوالات متداول

  1. آیا فرآیند تعمیر اینورتر توسط لیان الکتریک در محل مشتری انجام می گیرد؟

پاسخ: تیم کارشناسی لیان الکتریک تمام تلاش خود را دارد که در صورت امکان فرآیند تعمیر اینورتر را در همان محل مشتری به انجام برساند. به این ترتیب هم زمان کمتری برای مشتری صرف فرآیند تعمیرات خواهد شد و هم اینکه او لازم نیست هزینه های اضافی را جهت باز کردن و نصب دوباره دستگاه درایو خود صرف کند. زیرا تیم تعمیرات ما این کار را به هنگام انجام تعمیرات انجام داده و پس از اتمام تعمیرات، درایو را در محل خود نصب خواهند کرد.

  1. چرا تعمیر اینورتر به تعویض آن ارجحیت دارد؟

پاسخ: به دلیل آن که اولا فرآیند تعمیر زمان کمتری را از شما سلب می کند و نیاز به این نخواهید داشت که پروسه خرید و انتخاب محصول مناسب را دوباره طی کنید. علاوه بر آن تعمیرات درایو به نسبت هزینه بسیار کمتری برای شما نسبت به خرید دوباره یک محصول جدید در بر خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به مقاله “فواید انجام عملیات تعمیر اینورتر” نیز مراجعه نمایید.

  1. مهم ترین علتی که سبب خراب شدن درایو شده و ما را نیازمند به انجام تعمیر اینورتر می کند، چیست؟

پاسخ: معمول ترین علت که برای خراب شدن و یا سوء کارکرد اینورترها می توان برشمرد، نصب نادرست این محصول است. اغلب ترکیبی از عدم انتخاب کابل های مناسب برای این محصول و عدم دنبال کردن توصیه هایی که در دفترچه راهنما برای آن شده است، موجب می شود که مشتریان با مشکلاتی در کارکرد این محصول مواجه گردند.

راه حل نهایی در صورت عدم موفقیت تعمیر اینورتربنابراین برای احتراز و اجتناب از دچار شدن به چنین مشکلاتی بهتر آن است که در قدم اول دفترچه راهنما به دقت مطالعه شده و دستورالعمل های آن به طور کامل رعایت گردند. برای آگاهی بیشتر از ساختمان این محصول و روند انجام تعمیرات آن می توانید به صفحه تعمیرات اینورتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1/” button_title=”تعمیرات اینورتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””] [/call_to_action]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *