تعمیرات اینورتر ما را از تعویض قطعات بی نیاز می کند

اگر با نوشته های کارشناسان لیان الکتریک در زمینه تعمیرات اینورتر همراه باشید، می توانید در این نوشته ها با ساختار درایوها و نحوه عملکرد آن ها آشنا گردید. به عنوان مثال در مقاله “دلیل استفاده از چوک ورودی در اینورتر ها چیست؟” به معرفی و نقش یکی از اجزای اصلی معکوس کننده ها پرداختیم.

نکته حائز اهمیت در مورد سافت استارترها، درایوها، معکوس کننده ها و غیره آن است که برای بیشتر انواع این محصولات می توان  تعمیر و نگهداری منظم را در نظر گرفت که این امر موجب می شود که از کارهش کارآیی و راندمان آن و یا حتی خرابی احتمالی آن پیشگیری شود. بنابرای رعایت نکات پیشگیری می تواند شما را از مراجعه به تعمیرات اینورتر بی نیاز سازد.

تعمیرات اینورتر برای تجهیزات قدیمی

هنگامی که شما در یک سیستم از قطعاتی قدیمی استفاده می کنید که به راحتی قابل جایگزینی نیستند و در ضمن قصد ندارید هزینه گزافی برای جایگزینی کل سیستم انجام دهید، نقش تعمیرات اینورتر برجسته تر می شود. زیرا این فرآیند می توان شما را از تعویض قطعات بی نیاز کند، در صورتی که دچار عیب و نقص شده باشد.

تعمیرات اینورتر ما را از تعویض قطعات بی نیاز می کنداز آنجا که نقش اینورترها و درایوها آن است که با منطبق کردن و هماهنگ کردن سرعت موتور با تقاضا، کارآیی کارخانه و یا سیستم را افزایش می دهند، هر گونه عیبی که در آن رخ دهد بر روی راندمان کل سیستم و یا کل کارخانه تاثیر می گذارد. یعنی خرابی یک قطعه بر اثربخشی کل تجهیزات (OEE= Overall Equipment Effectiveness) موثر است. برای محاسبه این تاثیر می توانید با متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید. [button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

بنابراین می توان مسئله تعمیرات اینورتر را از دو زاویه مورد ملاحظه قرار داد:

  1. منظر اول اینکه باعث می شود نیاز به تعویض آن نداشته باشیم و در هزینه صرفه جویی می گردد.
  2. منظر دوم آنکه کارآیی کل سیستم و کارخانه نیز ارتقا پیدا می کند.

مراجعه به صفحه “چگونه درایو می تواند بازدهی انرژی را در سیستم افزایش دهد” نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. برای آشنایی با فواید دیگر به کار گیری فرآیند تعمیر درایو می توایند به صفحه تعمیرات اینورتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-4/” button_title=”تعمیرات اینورتر لیان الکتریک ” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *