تعمیرات سافت استارتر برای اشکال جریان بالای لحظه ای (instant overcurrent)

در سلسله مقالاتی که در رابطه با تعمیرات سافت استارتر از نگاه متخصصان لیان الکتریک خدمت شما خوانندگان گرامی عرضه می شود، سعی در بررسی انواع خطاها و اشکالات و روش های تعمیرات سافت استارتر برای آن ها داریم. به عنوان نمونه می توانید به مقاله “عدم راه اندازی و تعمیرات سافت استارتر” مراجعه کرده و با یکی از خطاها و راه حل آن آشنا گردید.

جریان بیش از حد و تعمیرات سافت استارتر

گاهی ممکن است خطایی که دستگاه به شما می دهد، جریان بالای لحظه ای باشد. دلیل نمایش چنین هشداری آن است که در جریان ورودی به موتور یک افزایش تند و تیز لحظه ای وجود داشته است. به دو نکته درباره عیب یابی و رفع عیب باید اشاره کنیم:

  1. برای جستجوی علت آن چیزی که از همه محتمل تر است، آن است که در حال کار، روتور قفل شده است. به شرایط قفل شدن روتور پین برشی (shear pin) گفته می شود.
  2. برای انجام تعمیر راه انداز نرم در این حالت باید بررسی کنید که بار در جایی انباشته نشده باشد.

تعمیرات سافت استارتر برای اشکال جریان بالای لحظه ای (instant overcurrent)همچنین می توانید در این رابطه به صفحه “دلیل جریان بیش از حد لحظه ای در راه انداز نرم چیست؟” مراجعه نمایید.

تعمیرات سافت استارتر برای اشکال تریپ A ورودی (Input A trip)

این اشکال وقتی به وجود می آید که ورودی قابل برنامه ریزی با یک تابع تریپ تنظیم شده است و فعال شده باشد. برای حل این مسئله باید ببینیم که شرایط به وجود آورنده یا شرایط ماشه (trigger) چیست و آن را حل کنیم. می توانید به متخصصان و تکنسین های لیان الکتریک مراجعه نموده و مشکلات و اشکلات به وجود آمده در راه انداز نرم، درایو و دیگر تجهیزات کنترلی خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت مشکل را برطرف نماییم.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

با مراجعه به صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک می توانید با دیگر موارد از این قبیل آشنا شوید و نسبت به فرآیند و مراحل تعمیر راه انداز نرم آشنایی کامل و جامعی به دست آورید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *