تعمیر سافت استارتر به دلیل اشتباه در اتصال تغذیه

یکی از دلایل مهمی که می تواند باعث ایجاد اختلال در روند کاری راه انداز نرم گردد، اشتباهات و خطاهایی است که ممکن است توسط اپراتور این دستگاه انجام پذیرد. به همین دلیل متخصصان تعمیر سافت استارتر توصیه می کنند که حتما از کاربرهای حرفه ای برای استفاده از این محصول بهره مند شوید.

در این نوشته قصد داریم به یکی از مواردی که می تواند باعث خرابی در راه انداز نرم از ناحیه اشتباه کاربر گردد، اشاره نماییم. برای آشنایی بیشتر و تخصصی تر با مبحث راه انداز نرم شما را به مطالعه مقاله “بررسی تخصصی انواع سافت استارتر” ارجاع می دهیم.

تعمیر سافت استارتر به علت اتصال منبع تغذیه به خروجی راه انداز نرم

بسیاری از راه اندازهای نرم به گونه ای هستند که در صورت چنین اشتباهی شروع به کار نمی کنند و با یک هشدار هنگام استارت، این مشکل قابل تشخیص و برطرف کردن است و موجب اختلالات گسترده نمی شود. البته برخی از راه اندازهای نرم نیز دارای ورودی دستورهای شروع و توقفی هستند که خود آن ها ولتاژ مشخصی دارند و نباید ولتاژ خارجی را به آن ها اعمل نمود. در چنین مواردی ممکن است این عمل باعث آسیب رسانی به دستگاه شود. برای پیشگیری از این مخاطرات لازم است به صفحه تعمیر سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””] [/call_to_action]

تعمیر سافت استارتر به دلیل اشتباه در اتصال تغذیهدو نکته دیگر در این بخش لازم به توجه و تذکر است که عدم توجه به آن ها ممکن است شما را نیازمند به تعمیر سافت استارتر نماید:

  1. مدارهای کنترلی در راه انداز نرم، اغلب 24 ولتی هستند.
  2. یکی از اشتباهاتی که معمولا کاربرها مرتکب می شوند آن است که تغذیه کنترلی را به تغذیه قدرت متصل می کنند که این عمل به دستگاه صدمه می زند. تصویر فوق نمونه ای از دستگاه آسیب خورده به دلیل همین اشتباه می باشد.

مطالعه مقاله “راه انداز نرم به چه معناست؟” می تواند به شما کمک کند که بهتر از دستگاه خود استفاده کنید تا به راحتی نیازمند به انجام تعمیر سافت استارتر نشوید. اما در صورت نیاز شما می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نموده و از خدمات با کیفیت ما بهره مند گردید.

[button title=”ارتباط با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *