فواید به کار گیری راه انداز نرم چیست؟

پیش از این در نوشته “چه زمانی از راه انداز نرم استفاده می کنیم؟” بیان شد که هرچند استفاده از سافت استارتر برای همه موتورها ضرورت ندارد، اما به هر ترتیب می تواند در حفظ انرژی و افزایش طول عمر موتور در همه موارد کمک موثری باشد. به همین جهت چنانچه در نوشته “کاربردهای معمول راه انداز نرم چیست؟” مشاهده کردیم، کاربردهای گسترده ای از این محصول را مشاهده می نماییم.

مزایای راه انداز نرم

با توجه به هزینه ای که صرف خرید و نصب این محصول می شود ولی با در نظر گرفتن مزیت هایی که به همراه دارد، در نهایت استفاده از آن به صرفه است. به خصوص اگر نگاه بلند مدت را در هزینه های مصرفی در نظر بگیریم. در ادامه به برخی از امتیازات اولیه این ابزار نگاهی خواهیم انداخت:

  1. کاهش مصرف انرژی
  2. کاهش ریسک سرج قدرت

فواید به کار گیری راه انداز نرم چیست؟کاهش مصرف انرژی

در تمام صنایع و فعالیت های بشری همواره افزایش راندمان جزو اهداف اصلی است. یعنی ما بتوانیم با صرف انرژی کمتر، کار بیشتری را انجام دهیم. راه انداز نرم نیز سهمی در رساندن ما به این هدف دارد. برای درک این مطلب باید توجه خود را به این نکته جلب کنیم که موتورهایی که بدون استفاده از این وسیله راه اندازی می شوند، با استارت فورا به سطح نهایی انرژی و سرعت می رسند و تا زمانی که موتور کار می کند در همان سطح از سرعت و انرژی باقی می ماند.

اما زمانی که از سافت استارتر برای راه اندازی موتور استفاده می کنیم، روند افزایش ولتاژ تا رسیدن به نقطه نهایی یک روند تدریجی خواهد بود. و این به معنای صرف انرژی کمتر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نمودارهای مصرف انرژی در این دو حالت به صفحه راه انداز نرم لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85/” button_title=”راه انداز نرم لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

در آخر در صورتی که شما نیاز به استفاده از سافت استارتر برای محصولات خود دارید می توانید به کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *