مواد سازنده مناسب برای تابلو برق کدامند؟

علاوه بر آشنایی با کارکرد تابلو برق، کسانی که قصد خرید و استفاده از این محصول را دارند با با فاکتورهایی که در انتخاب صحیح آن موثر هستند، آشنا باشند. در مقاله “اهمیت انتخاب درست تابلو برق” بیان شد که اگر بررسی های لازم در مرحله انتخاب، صورت پذید، می توان نهایت استفاده و بهره برداری را از این محصول به دست آورد.

پارامترهای گوناگونی در انتخاب این محصول تاثیرگذارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پارامترهای مهم برای انتخاب تابلو برق

  1. محیطی که قصد به کار گیری این محصول در آن وجود دارد.
  2. نوع استفاده و کاربردی که قصد داریم از محفظه الکتریکی بنماییم.
  3. ضرورت های مدیرت حرارتی
  4. رعایت کردن استانداردهای کاربرد تابلو برق
  5. مواد مورد استفاده

مواد سازنده مناسب برای تابلو برق کدامند؟متریال ساخت تابلو برق

با توجه به عوامل دیگری که می توانند تهدیدی برای استفاده از محفظه های الکتریکی باشند باید مواد و متریال مناسب برای این محصول انتخاب گردد. مواد مورد استفاده در ساخت این محصول به دو دسته تقسیم می شود:

  1. فلزی: مانند آلومینیوم و فولاد
  2. غیر فلزی: مانند فایبرگلاس و پلاستیک

برای اینکه انتخاب کنیم که تابلو برق مورد نظر ما باید از چه متریالی ساخته شده باشد، باید به اقتضائات کاربردی نگاه کنیم. این اقتضائات شامل موارد زیر می باشد:

  1. میزان مقاومت مورد نیاز محفظه در برابر نفوذ هوا
  2. میزان مقاومت مورد نیاز محفظه در برابر نفوذ آب

که این اطلاعات را می توان از طریق استانداردهای به کار رفته در ساخت محفظه های الکتریکی به دست آورد. برای شناخت استانداردها در ساخت این محصول می توانید به مقاله “استانداردهای جهانی محفظه الکتریکی” مراجعه نمایید و با توجه به اطلاعات به دست آمده، محصول مناسب و مورد نظر خود را انتخاب نمایید. البته در این راستا می توانید از مشورت و پیشنهادهای کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک نیز بهره مند گردید.

[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

علاوه بر آن پیشنهاد می شود که برای شناخت انواع محفظه های الکتریکی که می توانید تهیه نمایید، به صفحه تابلو های برق لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلو های برق لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””] [/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *