نقش اینورتر در تسهیل روشن و خاموش کردن موتور چیست؟

در مقاله “دلیل استفاده از چوک ورودی در اینورتر ها چیست؟” با ساختمان درایوها آشنا شدیم و دیدیم که چطور می توانند وظیفه خود را که کنترل سرعت موتورهاست، به انجام برسانند. در این نوشته قصد داریم به برخی از امتیازات بهره مندی از این محصول بپردازیم که عبارت است از:

1.       سادگی تغییر جهت چرخش موتور با اینورتر

اینورترها می توانند عملیات استارت و توقف مداوم و مکرر را به انجام برسانند. برای این کار آن ها تنها به یک جریان کوچک نیاز دارند که مسیر چرخش را پس از آن که فرمان تغییر چرخش صادر می شود، اجرایی کنند. میکسرهای ایستاده می توانند خروجی مناسبی را به عنوان جهت چرخش تولید نمایند و تعداد تغییر جهت چرخش ها می تواند با استفاده از اینورتر درایو کنترل گردد.

2.     نصب آسان اینورترها

این محصول از پیش برنامه ریزی شده است. قدرت کنترل لوازم جانبی، خطوط ارتباطی و مسیر اتصال به موتور از پیش در کارخانه در این دستگاه تعبیه شده است. بنابراین کاربر این محصول تنها نیاز دارد که این دستگاه را به خطوط منبع تغذیه قدرت متصل کند که جریان ورودی به درایو AC را تامین می کند. در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

[button title=”ارتباط با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

نقش اینورتر در تسهیل روشن و خاموش کردن موتور چیست؟3.    محدودیت قابل تنظیم گشتاور توسط اینورتر

موتورهای برخوردار از درایو AC در برابر آسیب های مختلف به خوبی محافظت می شوند که دلیل آن کنترل دقیق گشتاور توسط این دستگاه است. به عنوان نمونه در یک ماشین فشرده، موتور به چرخش خود ادامه می دهد تا اینکه ابزار اضافه بار باز شود. یک درایو AC می تواند به گونه ای تنظیم شود که مقدار گشتاور اعمالی به موتور را محدود کند تا از محدوده گشتاور فراتر نرود.

برای آشنایی با محدودیت گشتاور موتور که توسط درایوها تنظیم می شود می توانید به مقاله “چگونه می توان درایو کنترل گشتاور را مدیریت کرد؟” مراجعه نمایید. به علاوه برای تهیه این محصول و آشنایی کامل تر با آن می توانید به صفحه درایو کنترل دور لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1/” button_title=”درایو کنترل دور لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””] [/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *