خصوصیات تابلو برق تجاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1633880941251{margin: 0px !important;padding: 12px !important;background-color: #dddddd !important;border: 2px initial #303030 !important;border-radius: 10px !important;}”]

اگر شما تجهیزات محافظتی الکتریکی مورد نیاز خود را از طریق کارشناسان ما در لیان الکتریک فراهم نمایید، قادر خواهید بود که در سریع ترین زمان ممکن بهترین گزینه را با حداقل بودجه تهیه نمایید. بنابراین خرید محفظه یا کابینت الکتریکی از طریق شرکت لیان الکتریک ویرا می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مصرفی شما گردد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تابلو برق ها برای محافظت از تجهیزات الکتریکی و جمع آوری آن ها در یک جعبه به جهت دسترسی و کنترل ساده تر به کار می روند. این محصول به جهت تنوع کاربردی که دارد دارای انواع و اقسام مختلفی است. حتی با استفاده از محفظه های الکتریکی ماژولار شما می توانید بسته به کاربرد ویژه ای که در نظر دارید، طبق مقاله “شخصی سازی تابلو برق ماژولار” محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرید. برای این منظور می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید. [button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

خصوصیات تابلو برق تجاری

از جمله ویژگی های این محصول آن است که می تواند منطبق با بودجه مد نظر مشتری طراحی و ساخته شود. تجهیزات مختلف الکتریکی که معمولا توسط تابلو برق ها نگهداری می شوند، عبارت است از:

  1. رله های محافظتی
  2. بردهای مدار
  3. اتصالات الکتریکی
  4. سیم ها و کنتاککتورها

تابلو برق تجاری چیست؟راه حل ساده و نتایج سریع با تابلو برق تجاری

به جهت انطباق پذیری خوبی که دارد، شما می توانید برای انجام پروژه های متنوع از این محصول استفاده کنید. تابلو برق های مناسب و در دسترس و آماده به استفاده را می توانید از لیان الکتریک تهیه نمایید. این محصول برای پاسخ گویی به نیازهای گوناگون اماکن و پروژه های گوناگون طراحی و ساخته شده است. که برخی از نمونه های آن عبارتند از:

  1. ساختمان ها و سازه های تجاری
  2. ساختمان های اداری
  3. مراکز خرده فروشی
  4. پردیس های مراقبت های بهداشتی
  5. ساختمان های مرتفع

خصوصیات تابلو برق تجاریبا مراجعه به صفحه تابلو برق لیان الکتریک شما می تواند با تنوع گسترده ای از انواع مختلف این محصول آشنا شوید و با توجه به نیاز و سلیقه خود نمونه مناسب را انتخاب نمایید. تنوع این محصول در زمینه های مختلفی می تواند سلیقه و کارکرد مورد نظر مشتریان را در بر بگیرد که عبارت است است. [call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/” button_title=”تابلو برق لیان الکتریک ” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

  1. تنوع در زمینه جنس و متریالی که به وسیله آن محفظه های الکتریکی ساخته می شوند.
  2. تنوع در زمینه اندازه و ابعاد مورد نیاز.
  3. تنوع در زمینه سبک و استایل مورد نیاز که برای این منظور همان طور که در نوشته “مشخصات تابلو برق ترکیبی” نیز ذکر شد، می توان از نوع ترکیبی این محصول استفاده نمود.
  4. لوازم جانبی نیز از جمله گزینه هایی است که می تواند موجب گوناگونی تابلو برق ها شود.

اگر شما تجهیزات محافظتی الکتریکی مورد نیاز خود را از طریق کارشناسان ما در لیان الکتریک فراهم نمایید، قادر خواهید بود که در سریع ترین زمان ممکن بهترین گزینه را با حداقل بودجه تهیه نمایید. بنابراین خرید محفظه یا کابینت الکتریکی از طریق شرکت لیان الکتریک ویرا می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مصرفی شما گردد. به خصوص آنکه با تنوع محصولاتی که ما در اختیار شما قرار می دهیم می توانید نیازهای درونی و بیرونی را برآورده نمایید.

تجهیزات الکتریکی تابلو برق محفظه الکتریکیاز دیگر ویژگی های محفظه های الکتریکی تجاری که باید به آن اشاره کرد آن است که در سرتاسر کشور قابل توزیع است و به سرعت به دست مشتریان عزیز واصل خواهد شد. برای مشاهده بهترین نمونه های آن می توانید به صفحه “آشنایی محفظه های الکتریکی تجاری و صنعتی” مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. دلیل تنوع بالای عرضه تابلو برق های لیان الکتریک چیست؟

پاسخ: به جهت آنکه شرکت لیان الکتریک ویرا محصولات حفاظت الکتریکی خود را بر اساس نیازهای متنوع مشتریان در عرصه های متفاوت تنظیم می کند. بنابراین به جهت آنکه محفظه های الکتریکی از متریال و اجناس مختلف ساخته شده و همچنین در اندازه های مختلفی طراحی می شود که بتواند قابلیت جا گیری در قسمت های مختلف ساختمانی را داشته باشد، دارای گستره وسیعی از تنوع می باشد.

  1. آیا استفاده از تابلو برق فقط در محیط های داخلی امکان پذیر است؟

پاسخ: به جهت آنکه در بسیاری از موقعیت ها نیاز داریم که در پروژه های مختلف تابلو برق ها را در محیط های بیرونی و سر باز نصب نماییم، تابلو برق ها دارای چنین ظرفیتی هستند که بتوانند در محیط بیرونی نیز نصب شوند. به همین ترتیب  در مقابل نفوذ باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و خاک و سایر جرم ها به درون محفظه مقاومت بالایی دارند. از طرفی جنس آن ها را می توان در این مواقع از فولاد ضد زنگ انتخاب کرد که دچار فرسودگی و پوسیدگی به مرور زمان نشوند.

  1. استفاده از تابلو برق لیان الکتریک چه مزایایی به همراه دارد؟

پاسخ: استفاده از محصول این شرکت باعث می شود تناسب کاملی میان نیاز مشتری و محصولی که طراحی شده و ساخته می شود، برقرار گردد. به علاوه به جهت آنکه شبکه توزیع محصولات این شرکت بسیار کامل و گسترده است، به خوبی می تواند در سریع ترین زمان محصول مورد نظر را با لحاظ بودجه مشتری در اختیار او قرار دهد. به این ترتیب شما می توانید تابلو برق خود را با حداکثر صرفه جویی در هزینه و زمان دریافت نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *