تعمیرات سافت استارتر برای کاربردهای مختلف آن

برای آنکه فرآیند تعمیرات سافت استارتر به خوبی انجام شود، متخصصان این امر ابتدا سعی می کنند، مدل های مختلفی که از این محصول وجود دارد را شناسایی کنند. به دلیل آنکه هر مدل و نوعی از این تجهیزات با توجه به ساختمان خود نیازمند مراحل ویژه ای در تعمیرات سافت استارتر می باشد. راجع به وابستگی این دو موضوع می توانید در مقاله “تعمیرات سافت استارتر برای مدل رآکتور سری” بیشتر بخوانید.

تعمیرات سافت استارتر برای کاربردهای مختلف آناما در این نوشته قصد داریم به کاربردهای مختلفی که راه انداز نرم می تواند داشته باشد بپردازیم. چرا که برای انجام تعمیرات سافت استارتر دانستن این موضوع حیاتی است که چگونه و در کجا از آن راه انداز نرم استفاده می شود. در صورتی که پرسشی برای شما باقی ماند می توانید آن را با کارشناسان مجرب ما در لیان الکتریک در میان بگذارید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

کاربردهای راه انداز نرم

راه انداز نرم می تواند برای الزامات و نیازهای کاربردهای شخصی و منفرد تنظیم شوند. یعنی می توان آن ها را برای یک وسیله شخصی نیز تنظیم نمود. به دلیل آنکه در مقایسه با درایوهای سرعت متغیر (VFD) راه انداز نرم نیاز به تنظیمات بسیار کمتری دارد. علاوه بر این برخی مدل های این محصول دارای پروسه یادگیری هستند و به این ترتیب می توانند به صورت اتوماتیک تنظیمات درایو را با ویژگی های بار وارده به موتور هماهنگ کنند. و از این طریق قدرت مورد نیاز ابتدایی برای استارت موتور را کاهش دهند.

کاربردهای راه انداز نرمپمپ

کاربرد این محصول در پمپ ها به جهت جلوگیری از سرج های فشاری است که به آن ها ضربه چکش آب (water hammering) نیز می گویند.

تسمه نقاله

این سیستم ها می توانند با استفاده از سافت استارتر به آرامی روشن شده و از تکان خوردن و تنش بر روی اجزای درایو جلوگیری شود.

فن

فن و دیگر اجزایی که دارای درایو تسمه ای هستند با استفاده از راه انداز نرم می توانند از سرج فشار هوا و همچنین لغزش تسمه جلوگیری کنند.

برای آشنایی با دیگر کاربردهای این محصول و تعمیر آن به هنگام خرابی به صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *