اینورتر به معنای معکوس کننده یکی از تجهیزات کنترلی برای ماشین های الکتریکی است که اطلاعات جامع تر را درباره آن می توانید در صفحه “اینورتر چیست؟” دنبال نمایید. اما همانطور که در مقاله “تعمیرات درایو و سافت استارتر” نیز گفته شد علاوه بر عرضه بروزترین و باکیفیت ترین تجهیزات کنترلی و اتوماسیون، شرکت لیان الکتریک ویرا خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات اینورتر و سایر تجهیزات کنترلی را ارائه می نماید.

تعمیرات اینورتر از سوی کارشناسان لیان الکتریک

پس در صورتی که در این زمینه نیاز به کمک یا راهنمایی داشتید، کافی است با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس بگیرید. به این ترتیب شما حداقل زمان خاموشی را برای سیستم خود خواهید داشت. همچنین کارشناسان ما شما را با شیوه های نگهداری و پیشگیری این محصولات نیز آشنا می نمایند.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”” font_color=”blue” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

خدمات تعمیرات اینورتر لیان الکتریک هم برای سرویس ها و خدمات روتین و دوره ای انجام می گردد و هم برای زمان های اضطراری که آسیب و صدمه ای خاص به دستگاه وارد آمده باشد. به علاوه توجه داشته باشید که متخصصان ما در لیان الکتریک تعمیرات اینورتر را برای انواع برندها انجام می دهند.

به گفته متخصصان تعمیر درایو با آنکه نام های مختلف از قبیل:

  1. درایو سرعت متغیر (VSD)
  2. اینورتر جریان متناوب
  3. درایو فرکانس متغیر (VFD)

در واقع همگی مربوط به درایوهای سرعت متغیر است، اما در واقع کارکرد مشابه دارند و روند تعمیرات اینورتر نیز برای آن ها یکسان خواهد بود. زیرا همگی آن ها دارای عملکرد و نقش یکسانی هستند و در این نقش با راه انداز های نرم یا سافت استارتر ها مشترک هستند و در واقع کار همگی آن ها آن است که تغذیه قدرت یا جریان را به موتور الکتریکی مدیریت و کنترل کنند. به همین جهت به آن ها تجهیزات کنترلی گفته می شود.

صفحه تعمیرات اینورتر لیان الکتریک می تواند شما را با روند عملیات تعمیری برای این محصول آشناتر سازد.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-4/” button_title=”تعمیرات اینورتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *