خطای ارتباط شبکه و تعمیر سافت استارتر

یکی از اهداف کارشناسان لیان الکتریک آشنا سازی مخاطبان عزیز با انواع خطاهای راه انداز نرم و مشکلاتی است که می تواند برای این دستگاه پیش آید. همچنین سعی داریم که در این رابطه با ارائه راه حل های مناسب مخاطبان گرامی را در برطرف کردن مشکل یاری نماییم. به عنوان نمونه می توانید به مقاله “تعمیر سافت استارتر در صورت اشتباه کاربر” جهت آشنایی با یکی از موارد ذکر شده مراجعه کنید.

تعمیر سافت استارتر هنگام اختلال در ارتباط شبکه

یکی از مواردی که ممکن است باعث ایجاد خطا در راه انداز نرم گردد، اشکال در ارتباط میان ماژول و شبکه است. که در این صورت علت آن یکی از موارد زیر است:

  1. کارفرمای شبکه یک پیغام خطا را به راه انداز نرم ارسال کرده است.
  2. یک مشکل در ارتباط شبکه رخ داده است.

برای حل این مسئله لازم است که به سراغ یک عدم فعالیت در بخش های مختلف شبکه برویم. جهت آشنایی دقیق تر با روند این کار می توانید به مقاله “آیا می توان خطای شبکه را در راه انداز نرم غیر فعال کرد؟” مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک همواره از طریق راه های ارتباطی آماده پاسخگویی به پرسش های شما و کمک رسانی در زمینه تعمیر سافت استارتر شما خواهند بود.

[button title=”تماس با کارشناسان لیان الکتریک” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

خطای ارتباط شبکه و تعمیر سافت استارتراشکال عدم آمادگی راه انداز نرم (not ready)

ممکن است گاهی در حین استفاده از راه انداز نرم با مشکل عدم آمادگی مواجه شوید. علت این امر از نگاه کارشناسان تعمیر سافت استارتر آن است که ممکن برنامه کاربردی راه انداز نرم غیر فعال شده است. برای این منظور می توانید:

  1. ورودی A دستگاه و پایانه های مربوط به آن را بررسی کنید. زیرا ممکن است یکی از مدارها باز باشد.
  2. مطمئن شوید که برنامه کاربردی دستگاه فعال (Enable) باشد.

به این ترتیب شما قادر به شناسایی مشکل و رفع آن خواهید بود. برای آشنایی بیشتر با اشکالاتی که ممکن است در به کار گیری راه انداز نرم با آن ها مواجه شوید و همچنین شیوه های تعمیر سافت استارتر می توانید به صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *