آیا راه انداز نرم ضروری است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1629394416842{margin: 0px !important;padding: 12px !important;background-color: #dddddd !important;border: 2px initial #353535 !important;border-radius: 10px !important;}”]

همه موتورها بدون استفاده از سافت استارتر نیز می توانند کار کنند. بنابراین نصب راه انداز نرم برای استفاده از موتورها امری مطلقا ضروری به حساب نمی آید. هر چند این مسئله می تواند موجب معیوب شدن آن ها در دراز مدت گردد ولی به هر حال به این معنا نیست که بدون استفاده از راه انداز نرم نتوانند شروع به کار کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

بعد از آنکه با ضرورت استفاده از این محصول آشنا شدیم و متوجه شدیم که این محصول می تواند سبب عمر بیشتر و کارآیی بهتر موتورها گردد، نوبت به این رسید که درباره نحوه کارکرد آن ها صحبت کنیم. در نوشته “راه انداز نرم چگونه کار می کند؟” سعی کردیم طرحی کلی از چگونگی عملکرد این محصول را ارائه دهیم. البته همانطور که در مقاله “تفاوت راه انداز نرم الکتریکی با راه انداز نرم مکانیکی چیست؟” عنوان شد، این محصول دارای انواع مختلفی است که به اقتضای نوع، نحوه کار آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

آیا راه انداز نرم ضروری است؟

اما پس از طی مراحل فوق نوبت به این پرسش می رسد که چه زمانی برای استفاده از سافت استارتر ضروری است. آیا لازم است که برای به راه انداختن همه موتورها از سافت استارتر استفاده کنیم؟ آیا تنها واجب است که سافت استارتر را بر روی برخی موتورها با ویژگی های خاص نصب کنید، یا آنکه برای همه موتورهایی که از آن ها استفاده می کنید، به کار گیری سافت استارتر ضروری است؟

در پاسخ به پرسش بالا اشاره به چند نکته لازم است:

  1. اولا همه موتورها بدون استفاده از سافت استارتر نیز می توانند کار کنند. بنابراین نصب راه انداز نرم برای استفاده از موتورها امری مطلقا ضروری به حساب نمی آید. هر چند این مسئله می تواند موجب معیوب شدن آن ها در دراز مدت گردد ولی به هر حال به این معنا نیست که بدون استفاده از راه انداز نرم نتوانند شروع به کار کنند.
  2. اما برخی موتورها در صورت نصب سافت استارتر منقعت بسیاری نصیبشان می شود و برای برخی موتورها استفاده از این محصول بسیار مفید خواهد بود. دلیل این امر آن است که اولا وضعیت سلامتی و قدرت و استحکام قطعات همه موتورها به یک اندازه نیست و ثانیا بار وارده بر آن ها نیز با هم فرق می کند. بنابراین این فاکتورها باید جهت اولویت بندی موتورها در استفاده از سافت استارتر مورد توجه قرار گیرد.
  3. موتورهایی که مستعد فرسایش و خرابی هستند که این وضعیت ناشی از میزان اضافی جریان برق در طول فاز راه اندازی آن ها بوده، بهتر است که از سافت استارتر بهره مند شوند.

آیا راه انداز نرم ضروری است؟برای آنکه بدانید کدام یک از موتورهایی که از آن ها استفاده می کنید، برای استفاده از سافت استارتر، باید در اولویت قرار بگیرند بهتر است با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک در این باره تماس حاصل نمایید. آن ها با توجه به شرایط مد نظر و بارهای وارد شده به موتور و همچنین طول عمر و وضعیت سلامت موتور می توانند شما را در این رابطه راهنمایی کنند.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که در صورتی که راه انداز نرم مورد استفاده شما دچار خلل و آسیبی شد می توانید در اسرع وقت، از طریق ارتباط با کارشناسان لیان الکتریک در زمینه تعمیرات سافت استارتر اقدام نمایید. در آخر به شما پیشنهاد می شود که برای آشنایی بیشتر با جزئیاتی در رابطه با این محصول که می تواند به شما در انتخاب آن کمک کند به صفحه راه انداز نرم لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85/” button_title=”راه انداز نرم لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *