برخی مشکلات و راه حل ها در تعمیرات سافت استارتر

در نوشته “تشخیص عیب و تعمیرات سافت استارتر” در این باره گفتگو کردیم که پس از مشاهده اختلال در کارکرد سیستم باید ابتدا بتوانیم آن عیب را جستجو کرده و علت واقعی آن را بیابیم. در گام بعدی می توانیم مشکل را به خوبی حل نماییم.

چند نکته در تعمیرات سافت استارتر

در ادامه می خواهیم به چند مورد از پیغام ها و آلارم هایی که ممکن است راه انداز نرم دستگاه به شما ارائه دهد، اشاره کرده و علت بروز هر کدام از این ها را بیان نماییم.

  1. در انتظار داده ها (awaiting data)؛ این پیغام به این معنا است که کنترل پنل روشنایی (LCP) اطلاعات را از بورد چاپی مدار (PCB) در یافت نمی کند. برای تعمیرات سافت استارتر در این موقعیت باید اتصالات کابل و صفحه نمایش را بر روی راه انداز نرم بررسی کنید.
  2. باتری / ساعت (Battery / Clock)؛ این پیغام هشدار در دو صورت بر روی صفحه نمایش راه انداز نرم نمایان می شود. حالت اول آن که خطای تایید برای دقیق بودن و درستی ساعت رخ داده باشد. حالت دوم آن که ولتاژ پشتیبان باتری پایین باشد. اگر که باتری ضعیف باشد، تنظیمات روز و ساعت از دست رفته و به هم می ریزد. در این صورت باید مجددا تنظیمات روز و ساعت را انجام دهید. البته پس از آنکه باتری را با یک باتری سالم تعویض نمایید.

برخی مشکلات و راه حل ها در تعمیرات سافت استارترما سعی داریم که در نوشته های مربوط به تعمیرات سافت استارتر به تدریج انواع پیغام ها و هشدارهای نمایش داده شده بر روی راه انداز نرم را خدمت شما ارائه کرده و راه حل مشکلات پیش آمده را برای شما مخاطبان و خوانندگان عزیز ارائه نماییم. بنابراین توصیه می شود که مطالعه مقالات و نوشته های ما را از دست ندهید. همچنین صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک می تواند نگاهی جامع نسبت به فرآیند تعمیر این محصول در اختیار شما قرار دهد.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

علاوه بر آن شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلالی برای کمک و انجام خدمات سرویس با کارشناسان و متخصصان ما در لیان الکتریک تماس بگیرید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *