رله های حفاظتی برای پست های دیجیتال

رله ها که نوعی کلیدهای الکتریکی هستند، کاربرد زیادی در صنعت دارند و از لحاظ ساختاری گونه های بسیاری متفاوتی دارند. البته وجه مشترک همه آن ها این است که در این محصول قطع و وصل شدن جریان در مدار، توسط یک مدار الکتریکی دیگر کنترل می شود. برای آشنایی با ساختمان متنوع این محصول می توانید نوشته “معرفی انواع رله(بخش اول)” را مطالعه نمایید. از جهت نوع کاربرد نیز می توان این محصول را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود. رله های متوالی، تاخیر زمانی و اتومبیل از جمله آن هستند. در مقاله “رله های متوالی (Sequential Relays) چیست؟” با نوع متوالی این محصول آشنا می شوید.

رله های حفاظتی برای پست های دیجیتالحفاظت با عملکرد بالا منبع تغذیه را در آینده مقاوم می کند

استفاده از رله های حفاظتی در سه بخش ضروری و لازم هستند که عبارتند از:

  1. اپراتورها و عملگرهای شبکه
  2. تامین کنندگان جریان برق
  3. شرکت های صنعتی در تمامی بخش ها

یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید رله های محافظتی، شرکت زیمنس می باشد که دارای بیشتر از 100 سال سابقه در این رابطه است. و همواره در این عرصه پیشرو و خلاق بوده و توانسته فناوری ها و رله های نوآورانه SIPROTEC و Reyrolle را به بازار عرضه کند و این به معنای رضایت طولانی مدت مشتریان و مصرف کنندگان این محصول از تولیدات و سایر خدمات و راه حل ها توسط این شرکت می باشد که این شرکت را بدل به یک بازیگر واقعی در عرصه جهانی نموده است. برای آشنایی با انواع رله های تولیدی این شرکت و ساختمان و کاربردهای آن می توانید به صفحه “رله حفاظتی زیمنس” در سایت لیان الکترونیک ویرا مراجعه نمایید.

انواع کاربرد رله در خودرو

همانطور که دیده می شود این وسیله کاربرد وسیعی در صنعت دارد و به جهت اهمیت کاربردی که دارد آشنایی بیشتر با آن ضروری است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات جامع تر درباره این محصول با متخصصان و محققان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *