پروفایل فیلدباس

تعمیرات سافت استارتر همانطور که گفته شد گام آخر در کنترل جریان اولیه ای بود که باعث راه اندازی موتور می شود. و همانطور که در نوشته “تعمیرات سافت استارتر برای جلوگیری از آسیب به موتور” مشاهده شد، قبل از استفاده از راه انداز نرم نیز شیوه های مختلفی جهت پیشگیری از وقوع آسیب ها به جهت رخ دادن این پدیده صورت می گرفت ولی نهایتا به کارگیری راه انداز نرم به عنوان روش بهینه برای این مقصور معرفی شده است.

یکسوکننده های کنترل شده سیلیکونی SCR

متتخصصان تعمیرات سافت استارتر برای تبیین نحوه عملکرد راه انداز نرم بیان می کنند که نوعا این وسیله از SCR یا همان یکسوکننده کنترل شده سیلیکونی استفاده می کند. اما راه انداز نرم به چه شیوه ای این کار را انجام می دهد؟ در ادامه به دو کاری که به گفته تکنسین های تعمیرات سافت استارتر توسط راه انداز نرم انجام می شود تا از این طریق راه اندازی و خاموش کردن موتور را بیشتر قابل کنترل کند، اشاره می کنیم:

1-از طریق قابلیت تنظیم گشتاور استارت موتور

2- از طریق قابلیت تنظیم دقیق زمان استارت و استپ برای موتور

تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک چه مزایایی دارد؟

به بیان کارشناسان تعمیرات سافت استارتر SCR ها وسایلی کنترلی و دارای چهار لایه می باشند که یکی از مهم ترین اعضای خانواده تریستورها می باشد که بعدا به طور تفصیلی راجع به معرفی آن ها و کمکی که آشنایی با آن ها به امر تعمیرات سافت استارتر می کند، صحبت خواهیم کرد.

البته همانطور که قبلا در مقالات مربوط به تعمیرات سافت استارتر عنوان شده است، برخی از این قطعات از پیشرفت های جدیدی در فناوری و تکنولوژی بهره مند هستند که از جمله آن ها می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. فیلدباس (Fieldbus) که نام خانواده ای از شبکه های کامپیوتری صنعتی است که برای کنترل توزیع شده بلافاصله استفاده می شود. پروفایل فیلدباس توسط کمیسیون الکتروتکنیکال بین المللی (IEC) به عنوان IEC 61784/61158 استانداردسازی شده است.
  2. دیگر قابلیت های ارتباطی که برای کنترل و یا نظارت فرآیندهای الکتریکی و یا الکترومکانیکی وجود دارد.

پروفایل فیلدباس

امروزه این واحدهای کنترلی کاملا شهره شده اند و استفاده رو به رشدی در سال های اخیر پیدا کرده اند. که متخصصان در زمینه تعمیرات سافت استارتر بر اهمیت این موضوع تاکید می کنند، که باید برای آنکه بتوانیم در کار تعمیرات سافت استارتر کامل و بی نقص عمل کنیم با انواع مختلف راه انداز نرم و ساختار هر کدام و همچنین نحوه کارکرد هر یک به طور کامل آشنا شویم.

متخصصان و کارشناسان لیان الکتریک که در حوزه تعمیرات سافت استارتر فعالیت می کنند، می توانند به متقاضیان در سراسر کشور سرویس دهی داشته باشند. تجربه سالیان طولانی و مهارتی که در این مدت توانسته ایم از رهگذر تعمیرات سافت استارتر در انواع مختلف و با ساختار ها و شاکله های مختلف به دست آوریم، موجب شده است که بتوانیم برای هر مدل و گونه ای از راه انداز نرم و برای هر نوع اشکال، عیب و نقصی که در آن ها وجود دارد، بهترین پیشنهاد را برای تعمیرات سافت استارتر ارائه نماییم.

این کار سبب می شود که افرادی که از راه انداز نرم در بخش های مختلف صنعتی استفاده می کنند، بدون دغدغه ای بدانند که همواره می توانند به درستی و کمال کار خود را به صورت تضمین شده ادامه دهند و از جهت خرابی و تعمیرات سافت استارتر هرگز نگرانی و مشکلی نخواهند داشت. چرا که تکنسین های ما آماده اند هر گونه اشکالی را به وجه تمام و کمال و در سریع ترین موعد زمانی بررسی و حل کنند.

در صورتی که شما برای انجام تعمیرات سافت استارتر مورد استفاده خود با لیان الکتریک همراه شوید، چند فایده عمده برای شما خواهد داشت:

انجام تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک

  1. صرفه جویی در زمان، چرا که متخصصان ما در لیان الکتریک متعهد هستند که کار انجام تعمیر راه انداز نرم را در اسرع وقت برای مشتریان انجام دهند تا دچار معطلی نشوند
  2. صرفه جویی در هزینه. و دلیل این امر آن است که ما به سراغ نقطه اصلی عیب رفته و هر چقدر که دقت عیب یابی بالاتر باشد، به طور اتوماتیک هزینه هایی تحمیلی برای مالکان این قطعه کمتر خواهد بود. علاوه بر آن لیان الکتریک متعهد است که هزینه های دریافتی از مشتریان و هموطنان همواره منصفانه و قابل پذیرش برای مشتریان گرامی باشد.
  3. دستیابی به بهترین کیفیت. وقتی عیب یابی دقیق باشد و تکنسین های این امر بتوانند با دقت تمام کار رفع عیب را انجام دهند، دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای خرید قطعه نو نخواهید داشت چرا که آنچه تکنسین های ما تعمیر می کنند مانند روز اول برای شما کار خواهد کرد.
  4. ضمانت تعمیر این هم مسئله مهمی است که برای مشتریان این دلگرمی را ایجاد می کند که پس از تعمیر راه انداز نرم اگر قطعه دوباره دچار مشکلی شد متخصصان ما بدون دریافت هزینه ای مجدد و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل رو مجددا بررسی کرده و حل و فصل می کنند.

با توجه به این مطالب است که به شما توصیه می کنیم که اگر تصمیم به اقدام به این امر دارید حتما به صفحه تعمیرات سافت استارتر لیان الکتریک مراجعه نمایید و از طریق صفحه ما با کارشناسان و مشاوران ما در لیان الکتریک در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *