محافظت رله از ترانسفورمر- رله ziv

رله های حفاظتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها در بخش هایی از سیستم های الکتریکی به کار گرفته می شود. ما در مقاله “معرفی انواع رله (بخش اول)” سعی کردیم معرفی کاملی از این محصول ارائه دهیم. علاوه بر آن در صفحه “رله دیفرانسیل چیست و چگونه کار می کند؟” یکی از انواع پر کاربرد آن را خدمت مخاطبان گرامی عرضه نمودیم.

استفاده ار رله حفاظتی در پست فشار قوی

یکی از مکان های استفاده از این محصول پست های فشار قوی است که در آن ها از ترانسفورماتو استفاده می شود. ترانسفورماتور ممکن است با برخی مخاطرات رو به رو شود که از قرار زیر می باشند:

  1. اضافه بار
  2. اتصال شبکه
  3. اتصال کوتاه

محافظت رله از ترانسفورمر- رله zivبرای آنکه از ترانسفورماتور در مقابل چنین خطراتی مراقبت کنیم، لازم است از رله های حفاظتی بهره ببریم. مسئولیتی که رله بر عهده دارد آن است که هر بخشی از مدار را که قطعه ای در آن دچار آسیب شده است، از مدار خارج سازد و به این ترتیب از به خطر افتادن و آسیب دیدن سایر بخش ها جلوگیری نماید. ضمن آن که تنها بخش آسیب دیده از مدار خارج گشته و بقیه بخش ها می توانند به کارکرد خود ادامه دهند.

بنابراین استفاده از سیستم های حفاظتی که در آن ها از رله استفاده می شود، باعث می گردد که سطح خسارت ایجاد شده گسترده نشود و از خاموشی های وسیع و گسترده پیشگیری می کند. زیرا برق رسانی به همه بخش ها با وجود مشکل در یک بخش خاص مختل نمی گردد و تنها همان بخش از مدار جدا می گردد. برای آشنایی با چگونگی انجام این عملکرد به وسیله رله حفاظتی می توانید با متخصصان و محققان ما در لیان الکتریک تماس حاصل نمایید.

[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”1″ class=”” download=”” rel=””]

شما باید بتوانید با توجه به نیاز خود سیستم حفاظتی متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. برای آشنایی با گونه های مختلف و عملکرد ویژه هر کدام از این ابزارها می توانید به صفحه رله در سایت لیان الکتریک مراجعه نمایید.

[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1-2/” button_title=”رله لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *