سافت استارتر هوشمند

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1628182764571{margin: 0px !important;padding: 10px !important;background-color: #dbdbdb !important;border: 2px solid #303030 !important;border-radius: 10px !important;}”]

سازندگان برای سافت استارتر EMX3 اوکام از یک صفحه نمایش LCD بزرگ استفاده نموده اند. این LCD  قابلیت نمایش عملکرد دستگاه به صورت گرافیکی را دارا می باشد. این راه انداز نرم برنامه ریزی آسان و مفیدی دارد و همچنین نصب و راه اندازی دستگاه نیز به سادگی انجام می پذیرد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

یکی از سافت استارترهای هوشمند و پیشرفته ولتاژ ضعیف، مدلEMX3 از شرکت اوکام می باشد. این مدل یکی از بهترین سافت استارترهای جهان شناخته می شود و با بهره گیری از روش مدرن و منحصر به فرد XLR8  (کنترل شتاب منطبق با بار ) عنوان اولین سافت استارتر هوشمند جهان را به خود اختصاص داده است. این سافت استارتر با قرار دادن قابلیت هایی که به صورت پیش فرض بر روی محصول قرار گرفته است، قیمت تمام شده دستگاه های تولیدی را با حذف قطعاتی چون کنتاتوربای پس، پاورمتر، شستی استاپ / استارت و حذف رله های حفاظتی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

تکنولوژی XLR8 سافت استارتر EMX3 اوکامتکنولوژی XLR8 :

راه اندازی های نرم مبتنی بر کنترل گشتاور یا جریان ممکن است تاثیرات منفی بر روی شتابگیری موتور داشته باشند. در تکنولوژی XLR8 که برای اولین بار توسط شرکت اوکام در محصول EMX3 معرفی شد، با استفاده از کنترل شتاب تطبیقی، پروفایل های افزایش و کاهش شتاب موتور توسط سافت استارتر کنترل می شود. در کنترل شتاب مبتنی بر بار XLR8 کاربر تنها شیب منحنی راه اندازی و زمان را برای دستگاه مشخص می کند و سافت استارتر اوکام به طور هوشمند موتور و بار متصل را بررسی می کند و بهترین مقدار جریان، ولتاژ و گشتاور را برای راه اندازی به موتور اعمال می کند.

با استفاده از این ویژگی دستگاه وضعیت موتور را در هنگام راه اندازی و توقف به صورت هوشمند پایش می نماید و سپس کنترل موتور را به شکلی بهینه انجام می دهد تا موتور گذارهای نرم و بهینه را در هنگام شتابگیری تجربه نماید.

انعطاف پذیری سافت استارتر EMX3 اوکاممزایای سافت استارتر EMX3 اوکام :

علاوه بر تکنولوژی XLR8 که با آن آشنا شدیم، مدل های EMX3 دارای مزایای قابل توجه دیگری نیز می باشند. در این مدل ها تمامی حفاظت های مورد نیاز موتور تعبیه شده است. سازندگان برای این سافت استارتر از یک صفحه نمایش LCD بزرگ استفاده نموده اند. این LCD  قابلیت نمایش عملکرد دستگاه به صورت گرافیکی را دارا می باشد. سافت استارتر EMX3 اوکام برنامه ریزی آسان و مفیدی دارد و همچنین نصب و راه اندازی دستگاه نیز به سادگی انجام می پذیرد.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود، همچنین در وبسایت شرکت لیان الکتریک ویرا می توانید مطالب دیگر ما که شامل: تابلو برق، مزایای استفاده از اینورتر در آسانسورها، نقش راه انداز نرم در شناورها، چاه ها و پمپ های آب، ، انتخاب صحیح میان سافت استارتر و درایو برای راه اندازی موتور روتور، آشنایی با تفاوت های اینورتر و سافت استارتر و … می باشد را مطالعه نمایید. به منظور بررسی و انجام تعمیرات سافت استارتر ، اینورتر و تابلو برق می توانید با کارشناسان مجرب شرکت لیان الکتریک ویرا تماس حاصل نمایید.[button title=”تماس با ما” link=”https://www.lianelectric.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a72/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

این محصول در نوع خود جزو کوچکترین سافت استارترها به حساب می آید که این ابعاد کوچک باعث شده هزینه های نصب به دلیل فضای مورد نیاز کم، کاهش پیدا کند. طراحی این محصول اجازه می دهد که یونیت های مختلف بتوانند در کنار یکدیگر قرار گیرند یا بانکی از راه انداز ها با توجه به گزینه های کابل کشی داشته باشیم. برای کسب اطلاعات جامع تر به صفحه راه انداز نرم لیان الکتریک مراجعه نمایید.[call_to_action title=”” icon=”icon-lamp” link=”https://www.lianelectric.com/?page_id=7274″ button_title=”راه انداز نرم لیان الکتریک” class=”” target=”_blank” animate=””][/call_to_action]

مزیت های سافت استارتر EMX3 اوکامسوالات متداول

1. مزیت های سافت استارتر EMX3 اوکام چیست؟

پاسخ: سه مورد را می توان به عنوان ویژگی های برجسته و فایده مند در مورد این سافت استارتر برشمرد که عبارتند از:

  1. استفاده از آن آسان است.
  2. انعطاف پذیر است.
  3. ابعاد و اندازه جمع و جوری دارد.

2. استفاده آسان در بهره مندی از سافت استارتر EMX3 اوکام چگونه است؟

پاسخ: در حالیکه روز به روز سافت استارترها دارای پیچیدگی بیشتری می شوند و به فناوری های پیشرفته تری مجهز می شوند، اوکام اهتمام داشته که راه اندازی، اجرا و عیب یابی این محصول سریع و ساده باشد. حالت راه اندازی سریع باعث می شود که بلافاصله ماشین آلات شروع به کار کنند و صفحه مانیتور این محصول اطلاعات کافی را در مورد بازخورد کارکرد موتور به سرعت به کاربر منتقل می کند. بنابراین در صورت وجود عیب، به سرعت قابل رفع است.

3. انعطاف پذیری چه کمکی به کارکرد سافت استارتر EMX3 می کند؟

پاسخ: سافت استارتر EMX3 برای ماکزیمم انعطاف پذیری در طیف گسترده ای از کارکردها طراحی و ساخته شده است. از جمله اینکه اگر شما بخواهید که به یک شبکه متصل شوید یا پاسخی به تجهیزات سیگنال دهی خارجی بدهید، نیاز به محافظتی قابل اعتماد نسبت به موتور خود خواهید داشت و یا اینکه تنها به یک راه انداز جمع و جور که از لحاظ هزینه مقرون به صرف باشد و به شرایط مختلف انطباق پذیر باشد، خواهید داشت. این راه انداز نرم که تولیدی شرکت اوکام می باشد می تواند تمام ویژگی های مورد نیاز شما را در محصولی که به آن اعتماد دارید، جمع آوری نموده و خدمتتان ارائه نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *